Daune UNIQA

S.C. Uniqa Asigurari S.A.:

Stimati Parteneri,

Deoarece dorim sa fim aproape de clientii nostri si sa abordam un mod de comunicare transparent si rapid pe parcursul solutionarii daunelor, am lansat procesul de notificare a clientilor in momentul platii daunei.

Notificarea este transmisa prin SMS catre persoana care avizeaza dauna, in urma efectuarii platii daunei, si contine urmatoarele informatii:
à suma platita (RON);
à data evenimentului;
à tipul asigurarii in baza careia s-a efectuat plata daunei.

Exceptii de aplicabilitate:

Acest proces NU este aplicabil in cazul urmatoarelor plati:
§ Daune Viata;
§ Daune leasing;
§ Daune flote;
§ Litigii.
Beneficiile urmarite:
§ Imbunatatirea calitatii serviciilor pe care le oferim clientilor nostri prin comunicare transparenta si proactiva;
§ Reducerea numarului solicitarilor de informatii transmise de clienti prin intermediul Call Center;

Va stam la dispozitie pentru orice detalii /nelamuriri aveti cu privire la acest proces.

1.Date de contact asigurator daune:

Avizare dauna: Bl. Unirii nr.59 Tronson 1,Bl. F2, sector 3,Bucuresti.

Telefon: 0213275448 /0374.400.400/021.308.63.85(9) / avizaridaune@uniqa.ro (pentru toata tara)

Centre de dauna

2.Orar de functionare:

Program centru de daune: luni-vineri 09-15

3.Documente de completat:

Uniqa Documente

4. Lista service auto partenere

Service-uri partenere

alfaakb.com

 

mgid