Daune

DAUNE AUTO

NOU pentru daune Bucuresti si Ilfov FARA costuri suplimentare


Service Dab Auto Serv
Persoana dedicata clientilor D&CA Insurance broker:
Dl.MILAN GRUICS tel: 0786.199.818

Masina la schimb pt HYUNDAI si FIAT (inclusiv FIAT DOBLO)
Prioritate la intrarea in reparaţie a autoturismului
Acces facil service : St. Cornul Luncii Nr.2-4 sector 3 (punct de reper Auchan Vitan-AUTOVIT-CET Sud)

Service COLINA MOTORS sect 3,4 si 5 si ILFOV
Persoana dedicata clientilor D&CA Insurance broker:
0730.708.029 – Dl. Adrian Rusu

Prioritate la intrarea in reparaţie a autoturismului.
Acces facil service : Sos. Oltenitei Nr.181

D&CA INSURANCE BROKER
Nr. de telefon 0753 308 813 ( intre orele 9-18)
Email: Carmen.Popia@dcainsurance.ro
WEB: www.dcainsurance.ro

ASISTENTA DAUNE PARTIALE / TOTALE
Tel:        0753.308.813 – Carmen Popia
Email: carmen.popia@dcainsurance.ro

ALLIANZ – 021.20.19.180 /info@allianztiriac.ro (pentru toata tara)
ASIROM – 021.9599 / (pentru toata tara)
ASTRA – Fondul de Garantare a Asiguratorilor office@fgaromania.ro
BCR Asig – 021.9669 /avizari@claimexpert.ro (fuziune cu Omniasig)
CARPATICA – Fondul de Garantare a Asiguratorilor office@fgaromania.ro
CITY INSURANCE – 021.207.00.02 (auto/non auto)
CREDIT EUROP ASIGURARI – 021.408.04.00 / fax: 021.408.04.49 / daune@ceasigurari.ro
EUROINS – 031.9107/031.9107 /daune.bucuresti@euroins.ro
GENERALI – 021.207.00.08 / (toata tara)
GOTHAER INSURANCE – 021.200.00.00 /clienti@gothaer.ro
GROUPAMA – 0374.110.110 (Buc)/relatii.clienti@groupama.ro (pentru toata tara)
OMNIASIG – 021.9669 /avizari@claimexpert.ro (toata tara)
UNIQA – 0374.400.400 / 021.308.63.89 / 021.308.63.85 /avizaridaune@uniqa.ro (pentru toata tara)

Detalii procedura

S.C. Omniasig Asigurari S.A.
S.C. Asigurare Reasigurare ASTRA S.A.
S.C. Uniqa Asigurari S.A.
S.C. Allianz- Tiriac Asigurari S.A.
S.C. Generali Asigurari S.A.
S.C. Groupama Asigurari S.A.
Gothaer
Carpatica
Asirom
Credit Europe
Euroins

PASI PENTRU REZOLVAREA UNEI DAUNE AUTO
Acte necesare: Certificat inmatriculare auto, carnet de conducere sofer, CI sofer, CI proprietar, polita Casco/Rca, (imputernicire/ stampila firma)


Pasul 1 – Declaraţie (Declararea evenimentului la organele competente)
Timpul in care trebuie declarat evenimentul:

  • La Poliţie în 24 ore, dacă sunt implicate victime si/sau mai mult de doua vehicule.

Act obtinut: proces verbal (la RCA copie RCA vinovat)

  • La asigurator în 24 ore de la eveniment

(Dacă maşina este avariată în parcare, sau doar maşina dumneavoastră este avariată),
Act obtinut :Asigurările eliberează o Notă de constatare si Autorizatie de reparatie


Pasul 2 – Reparatia masinii

  • Deschiderea comenzii în service-ul agreat de asigurator
  • Comandarea pieselor
  • Stabilirea programării reparaţiei
  • Eventuale reconstatări de daune care se văd după demontarea maşinii
  • Repararea maşinii
  • Verificarea reparaţiei maşinii

Act obtinut: service-ul emite un deviz de reparaţie


Pasul 3 – Finalizarea dosarului la asigurari

  • Semnarea dosarului la asigurator de către proprietar sau împuternicit prin care acesta confirma ca masina e reparata bine si accepta ca asigurarile sa plateasca service-ului contravaloarea devizului de repartie

Act obtinut: Primirea acceptului de plată de la asigurator


Pasul 4 – Primirea masinii de la service

  • Ridicarea maşinii din service şi plata eventualelor franşize

Act primit: Primirea certificatului de garanţie a lucrării


Pasul 5 – Contacteaza-ne si spune-ne cum a fost. Succes!

Tel:        0753.308.813 – Carmen Popia
Email: carmen.popia@dcainsurance.ro

 

DAUNE IMOBILIARE

Cum anunti producerea unei daune imobiliare?
In cazul producerii unei daune, te rugam sa ne comunici acest lucru in cel mai scurt timp posibil, asigurandu-te ca respecti termenele obligatorii de avizare prevazute in polita ta de asigurare.
– 24 de ore in caz de furt
– 5 zile lucratoare in cazul producerii celorlalte tipuri de dauna

Foarte important:
Pentru eventualele pagube care apar dupa producerea evenimentului, ca umare a faptului ca nu ai adoptat masurile necesare in vederea limitarii lor, Asiguratorii nu acorda despagubiri.
Reparatiile bunurilor afectate ca urmare a producerii diverselor tipuri de daune trebuie efectuate dupa constatarea pagubelor inregistrate de catre Asiguratori sau dupa obtinerea acordului prealabil al acesteia.
De asemenea, ai obligatia de a conserva dreptul de regres al Asiguratorilor impotriva celor vinovati de producerea pagubelor. Asiguratorii isi rezerva dreptul de a nu plati despagubiri in cazul nerespectarii acestor prevederi.

Cum poti contacta ASIGURATORUL?

ALLIANZ – 021.20.19.180 /info@allianztiriac.ro (pentru toata tara)
ASIROM – 021.9599 / (pentru toata tara)
ASTRA – Fondul de Garantare a Asiguratorilor office@fgaromania.ro
BCR Asig – 021.9669 /avizari@claimexpert.ro (fuziune cu Omniasig)
CARPATICA – Fondul de Garantare a Asiguratorilor office@fgaromania.ro
CITY INSURANCE – 021.207.00.02 (auto/non auto)
CREDIT EUROP ASIGURARI – 021.408.04.00 / fax: 021.408.04.49 / daune@ceasigurari.ro
EUROINS – 031.9107/031.9107 /daune.bucuresti@euroins.ro
GENERALI – 021.207.00.08 / (toata tara)
GOTHAER INSURANCE – 021.200.00.00 /clienti@gothaer.ro
GROUPAMA – 0374.110.110 (Buc)/relatii.clienti@groupama.ro (pentru toata tara)
OMNIASIG – 021.9669 /avizari@claimexpert.ro (toata tara)
UNIQA – 0374.400.400 / 021.308.63.89 / 021.308.63.85 /avizaridaune@uniqa.ro (pentru toata tara)


In baza notificarii efectuate, vei primi un numar al dosarului de dauna. Te rugam sa folosesti acest numar ca element de referinta in corespondenta purtata cu noi si cu asiguratorii in vederea solutionarii dosarului de dauna.

Recomandari generale in caz de dauna:
O data constatate pagubele inregistrate te rugam sa parcurgi urmatorii pasi:
– sa actionezi in directia identificarii si inlaturarii cauzelor acestora
– sa adopti masurile necesare in vederea protejarii bunurilor si a limitarii extinderii daunelor
– sa pastrezi bunurile afectate, in vederea punerii acestora la dispozitia Asiguratorului sau a autoritatilor competente in vederea desfasurarii activitatii de constatare/investigatii.

Recomandari in functie de problemele intampinate:
In cazul producerii diverselor tipuri de dauna la locuinta te rugam sa respecti procedura descrisa mai jos:

In caz de incendiu:
– intrerupe curentul electric de la tabloul de sigurante
– intrerupe alimentarea cu gaze
– anunta pompierii/politia la numarul unic de urgenta 112
– incearca, numai in cazul in care este posibil si fara a-ti pune viata in pericol, sa stingi incendiul prin forte proprii
– in cazul stingerii incendiului de catre pompieri, solicita-le acestora un exemplar al Procesului-Verbal de interventie.

In caz de inundatie a apartamentului de bloc:
– inchide robinetii de la instalatia interioara sanitara/incalzire si, in functie de situatie, robinetii de la subsolul cladirii; anunta Asociatia de Proprietari in vederea constatarii pagubelor si a cauzelor producerii inundatiei si solicita Asociatiei o dovada/adeverinta in acest sens
– in cazul in care inundatia provine de la un apartament situat la un etaj superior, anunta proprietarul acestuia pagubele produse in apartamentul tau (recomandabil in prezenta martorilor).

In caz de furt/vandalizare a bunurilor din locuinta:
– adopta masurile necesare in vederea protejarii/conservarii urmelor
– anunta organele de politie la numarul de telefon 112, in vederea efectuarii cercetarilor specifice
– prezinta Politiei si reprezentantilor de la Asigurator o lista cuprinzand bunurile care lipsesc sau au fost distruse.

In caz de calamitati naturale ( inundatii/viituri, alunecari de teren, cutremur ):
– anunta Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta la numarul de telefon tel 112 sau Primaria locala.

De retinut: Cu ocazia notificarii daunei va fi necesar sa furnizezi informatii referitoare la:
– identitatea persoanei care anunta producerea daunei : nume, prenume, nr. telefon, adresa de e-mail
– locul si data producerii daunei
– circumstantele producerii daunei (descrierea evenimentului)
– descrierea bunurilor avariate
– numarul politei de asigurare.